חנות חברת IMAC

חברת IMAC היא חברה איטלקית ידוע בשוק אירופאי. החברה מתמחה בייצור נעליים איכותיות ואורטופדיות, אבל גם יפות ומתאימות לקהל אשר מבין באופנה. בארץ חברה פתחה 5 סניפים  בבלבדיות של בעלת המקום ישראלית. 

גלריית תמונות
  • מיקום:

    יערכה

  • שטח:

    60 מ"ר

  • ייעוד:

    חנות נעליים

כאשר, החברה החליטה לפתוח סניף חדש במתחם קניות גדול בירקה, על המעצבת פנים הוטל המשימה: לצור מקום אשר ימשוך את הקהל האידאלי.

עיצוב פנים של חנות צריך לספר סיפור על נעליים יפיפיות אשר נוצרו על ידי אנשים שדורי דורות עובדים בתחום, ומבינים באיכות ויופי.

עיצוב חנות חייב לדבר בשפה של קהל יעד האידאלי, כלומר נשים וגברים אשר לא מוכנים להתפשר על איכות בבחירת נעליים. בני 30-45, עם סטטוס סוציו-אקונומי בינוני, מודעים לאופנה. עיצוב חנות מסוג זה חייב לשדר נוחות, פשטות ויוקרה בו זמנית.

 

עבור עיצוב החנות היו כמה דרישות. אחד מהם הייתה לצור הפרדה בין מכירת OUTLET ומכירת קולקציות חדשות. עוד דרישה – חלוקת חלל נכונה בין מחסן לבין מרחב מכירות בשטח מוגבל. ודרישה נוספת – הוספת תאורה מרשימה, אשר תשפיע לטובה על מכירות. ודרישה אחרונה: עיצוב ותכנון של חלל מכירות שתראה גדול יותר.

  • כדי לחצור אווירה אלגנטית ויוקרה בחרנו להשתמש בחומרים אשר נמצאים בסי האופנה, כגון פסי עץ, בטון, תאורה מושתלת, ריצוף פישבון וכד.
  • כנגד עץ החם, שימוש בחומרים מנוגדים, כגון בטון קר ואלמנטים מחומרים מטאלים שחורים, עושים את החלל מעניין ולא משעמם.
  • גוון התאורה מאוד משפיע על רמת המכירות. כך גוון אור קר מדי לא מתאים לקניות. שימוש בתאורה בגווני אור חמים להפך עוזרת להירגע ולהנות מהקניות. כך בחרנו בתאורה רבה וגוונים חמימים כדי לצור חווית קניה מהנה.
  • חלל מכירות צבעוני – זה יפה, איך לא מתאים לכל הסוגי המוצרים. כאן בחרנו באחידות בגווני הרקע של חנות  כדי לתת דגש על צבעוניות של נעליים עצמם.
  • כדי להרחיב ויזואלית את החלל הלא גדול השתמשנו בהוספת אלמנטים אנכיים רבים ובתוכם תאורה מושתלת אשר מגבירה את האפקט ההרחבה. כמו כן השתמשנו בתקרה כאלמנט עיצובי. המשחנו את החומרים אשר מחלקים מקום לOUTLET וקולקציה חדשה (פסי עץ ובטון) על התקרה כדי להרחיב את החלל ולהוסיף השפע אלגנטית על לקוח קצה.
wave