עיצוב דירה בסגנון מודרני חם

כאשר הזוג מפתח תקווה, קנה לעצמם דירה קטנה יחסית בבניין לא חדש, החליטה הייתה לעשות שיפוץ רצני ולהתאים את המקום במדויק לצרכיהם.

לשם כך, נשברו כמה קירות ויצרנו גם חדר אמבטיה גדול אשר מתחבר ישירות לחדר שינה, וגם חדר ארונות פתוח, גם כן צמוד לחדר שינה. כמו כן הורחב גודל המטבח, כדי לצור חלל נוח לעבודה.

גלריית תמונות
  • מיקום:

    פתח תקווה

  • שטח:

    70 מ"ר

  • ייעוד:

    דירה

אחד מהפואנטות בפרויקט הייתה הוספת אור טבעי לכל החדרים. לכן בחלק מקירות פנים, נספו חלונות עליונים, אשר היפשרו כניסת אור חופשית.

הבקשה של בעלים הייתה לצור חלל קל ומינימליסטי, אבל משדר יוקרה ולא משעמם.  לכן בבחירת הסגנון עיצובי התמקדנו על פונקציונאליות של סגנון מודרני-עכשווי בשילוב עם סגנון glam, אשר נותן מראה שיקי עם נגיעות של צבע.

בתור בסיס לכל הפרויקט נבחר גוון בהיר של אפור חם, כדי לצור מקום עוטף. יחד עם זאת בחרנו בחומר אשר נראה מרהיב על גבי אפור. זהב, בשילוב כזה לא מוריד מהיופי, אלא להפך, גורם לחלל להיראות נוצץ וחם. אבל חשוב מאוד לא להגזים. לכן כל התאורה בבית נבחרה בגוון מוזהר או בשילוב של שחור ומוזהב.

לפי מחקרים רבים, לבן אדם מודרני חסרה מגע. אנו משתמשים היום בחוש המישוש הרבה פחות ממה שהיו משתמשים דורות קודמים. לכן אחד הפתרונות הנכונים לכך – שימוש בבדי קטיפה, אשר  נותנים מגע נעים מאוד ופותרים את הבעיה הנ"מ. לכן כאן בבית הזה, בו בני הזוג עובדים המון, היה חשוב לנו ללכת על בחירה של הקטיפה עבור כל הטקסטיל.

יחד עם זאת כל החומרים בחרנו בידיעה של קלות לניקיון. כמו כאן, רוב הרהיטים מתאימים לעבודה של רובוט- מנקה.

wave