רח' סוקולוב, רמת גן

רח' סוקולוב

גלריית תמונות
  • מיקום:

    רמת גן

  • שטח:

    70 מ"ר

  • ייעוד:

    דירת עמידר בת 3 חדרים

מכתב המלצה

מכתב המלצה לאלין ניבין המקסימה!

אלין ביקרה בביתי כחברה (בנותינו לומדות באותה שכבה בביה"ס).סיפרתי לה שאנחנו מוכרחים למכור את הבית או להשכיר ולשכור במקום אחר היות שהבית קטן לנו.שני חדרים וסלון קטן לא הספיקו לנו ,יש לנו שני ילדים לא מאותו מין והגדולה הייתה זקוקה נואשות לחדר משלה.בכלל לא חשבתי על שיפוץ או עיצוב פנים כי בית שהוא קטן,אין מה לעשות איתו אלא להחליף לגדול יותר,כך חשבתי בתמימותי. אלין ראתה שאני "לא בכיוון" של שיפוץ והיא מאוד רצתה לעזור כי היא ידעה שלא באמת יכולנו למכור ולקנות אחר או לשכור ולהשכיר. היא גם זיהתה מייד את הפוטנציאל של הבית לשיפוץ.

לפיכך היא הציעה לייעץ לי על עיצוב הבית ללא תשלום בשלב הראשון (עד שאיווכח בשירות הטוב שהיא מספקת לי ואשלם לה בקצב שלי.) אלין עשתה זאת כדי לשכנע אותי שהשיפוץ והעיצוב אפשריים וכדאיים ושלא אירתע מהעלויות הגבוהות הכרוכות בכך באיכות גבוהה.

ואכן נוכחתי בשירות המעולה שלה!

אלין ליוותה אותנו בכל שלב ושלב.  הביאה עמה את בעלי המקצוע: את השיפוצניק, את הנגר, את איש המיזוג ובעלי מקצוע נוספים ברמה מצוינת!!!

הזמינה עבורנו חלק מהמוצרים באינטרנט והלכה עימי לחנויות מעצבים וידעה בדיוק מה צריך לקחת משם.בזכות הידע והניסיון שלה לא היו לנו כמעט התלבטויות לגבי מה ואיך צריך לקנות לבית.כל מה שהיינו צריכים לעשות זה לשלם והרבה פחות ממה שהיינו משלמים אילו היינו עושים את הרכישות הללו לבד.

ובסוף התוצאה יצאה מהממת. ממש חלום שהתגשם לנו!

בית פרקטי ויפהפה שאי אפשר להאמין שאי פעם נראה אחרת לגמרי…

תודה אלין על  העיצוב המדהים ועל כל העזרה העצומה  שנעשתה מכל הלב ובאהבה רבה!

אוהבים ומעריכים מאוד וכמובן ממליצים בחום

wave