הלבשת המבנה ביום קניות

תהליך העיצוב המדעי יכול להיות ממושך, לערב שלל אנשי מקצוע, שבירת קירות, הזזת שקעים ולארוך זמן רב. מצד שני, הוא יכול להיות קצר, ענייני, לכלול פעולה של הלבשת החלל וכל זאת ביום אחד. שירות הום סטיילינג לאמיצים מתאים לבית או למשרד והתוצאה שלו מפתיעה כל פעם מחדש.

ביום אחד בלבד אנחנו נלביש את החדר, המשרד או הקליניקה. בתחילת היום ניפגש, אתם תספרו על עצמכם, מה החלומות שלכם ותוך כדי השיחה אבין מה אפשר לעשות במבנה ואתחיל לבנות את הקונספט. בשיחה נגדיר מטרות, נבחר אילו חפצים ורהיטים בטוח נשארים ומה עומד להיכנס או מה עומד להשתנות ואז… נצא לדרך מרגשת להלבשת המבנה ביום אחד.

project
הלבשת חדרים
project
הלבשת קליניקות
project
הלבשת משרדים
project
שינוי נקודתי בחלל
יום קניות – למה לצפות?

ברגע שאנחנו מתואמים נצא לדרך. נבלה כשמונה שעות מרגשות, מצחיקות, מעניינות וממוקדות. במהלכן נעבור בחנויות המתאימות, נבחר את הפריטים שיעמדו בחלל החדש, נחליט איפה כל דבר יעמוד ונעשה זאת בשיתוף פעולה מלא. יום זה כולל:

שיחת תיאום ציפיות בה
נבנה את הקונספט שאיתו נצא לדרך

שמונה שעות ממוקדות של קניות,
ממוקדות ומלאות בהנאה

איסוף כל הפריטים שנחוצים לעיצוב
מהרהיטים ועד לכריות

שדרוג של החלל הקיים
במינימום זמן ובתקציב מוגדר מראש

wave

שירות מתאים לאמיצים בלבד

תהליך הום סטיילינג יכול להיות תהליך של "הלוך ושוב". לכלול תוכניות, בחירת צבעים, כריות ואנחנו יכולים להתעכב על כל פרט. לקוחות רבים נהנים מתהליך זה ומהיכולת לחשוב, להתלבט, לפעמים להתייעץ עם חברים מסביב ולבסוף לקבל את התוצאה המדויקת שהם יכולים לצפות אותה.
לעומת תהליך שכזה או תהליך שיפוץ שנפרס על פני שבועות ולעתים חודשים, יום קניות הוא יום ממוקד שבסיומו יש לנו כבר "הכול". בסוף היום יהיו לנו כל הפריטים הנחוצים לחלל (חלקם יגיעו במשלוח בימים שלאחר מכן) וכל שנותר הוא לסדר את הדברים במקום. כל זה עם קונספט ברור מאד אך יציאה לדרך בלי תוכנית על הנייר.

שמחה, ריגוש, תוצאה

שירות יום קניות מתחיל במפגש בנינו, במקום המיועד לשינוי. אנחנו נשוחח, אני אקשיב, אחשוב, אשאל שאלות ואבחן את החלל. לאחר מכן אשתף אותך ברעיונות, אבקש לדייק אותם ולוודא כי אנחנו יוצאים כשברור לי וגם לך מה אנחנו מחפשים.
במהלך היום עולים רגשות שונים. כל התהליך מרגש מאד ומלא בשמחה ובסופו של דבר התוצאה המתקבלת תואמת לחלל ויותר מכך, לציפיות שעלו כבר מתחילת הדרך. התוצאה היא מרחב מחייה שכיף להיכנס אליו, נעים לשהות בו ושהמחשבה על תהליך העיצוב מעלה חיוך.

בואו נדבר

רוצה לשנות את החלל הנוכחי, באופן מידי ובלי להיכנס לפרויקטים ארוכים? זה הזמן להשאיר פרטים בטופס או להתקשר ואשמח להתקדם.

wave
image
image
image
image