דירה מינימליסטית
בהירה ומוארת

עיצוב הדירה נעשה בהתאם לטעם של הלקוחות. הדרישה העיקרית הייתה להפוך דירה ישנה ונמוכה, לגדולה יותר, גבוהה יותר ומוארת. כזאת שנותנת הרגשה של חופש יוקרתי מזדהר בקרני השמש. יחד עם זאת הלקוחות לא אוהבים הרבה פרטים. מינימליסטיות – זה שם המשחק.

גלריית תמונות
  • מיקום:

    לוד

  • ייעוד:

    דירת מגורים

קונספט

בהתאם לקונספט העיצובי – בית החלומות קליל, מואר, מעט עתידני, אך יחד עם זאת חם, נעים, מלא משמעויות עמוקות. הפרויקט מעוצב בסגנון אורבני משולב מודרני עכשווי. הוא מתלבש בצורה אידיאלית למשפחה צעירה שגרה כאן ועכשיו, ממלאת את חייהם בשמחה של להיות ביחד.

תאורה

גולת הכותרת העיקרית של פרויקט זה היא התאורה המקורית. קווי אור החוצים את הקירות וממשיכים בתקרות מסמלים הצלחה, מוטיבציה וקלות. במקביל הם דומים לקרני השמש, ממלאים את הבית בנוחות וחום.

צבעים

מגוון של צבעים ניטרליים (לבן ואפור) אשר נבחרו לפרויקט, אינם מטילים החלטות רציניות. פלטה זו יכולה להוות בסיס מצוין לכל מצב רוח ושינוי בצבעים. בתור גוון לדגשים נבחר כחול, צבע שידלל את החדר החם עם נימה קלילה של קרירות, יעזור ליצור נינוחות, מצב רוח נעים ויסייע לאמון הדדי במשפחה.

חומרים

הדירה מעוצבת בצבעים בהירים כדי להגדיל את החלל באופן חזותי ולהעניק לו אווריריות. בטון בהיר אשר מחפה את הקיר שמאחורי הטלוויזיה. אפור בהיר בריצוף מחבר יחד את כל החומרים. אלון טבעי מחמם את הקרירות של האפור. החיפוי הלבן במטבח פותח את החדר עוד יותר.

פונקציאונליות

הגדלת החלל הציבורי נעשה על ידי הזזת קירות בדירה, חיבור בין חדר שירותים וחדר אמבטיה. הוספת עוד חדר מקלחת נעשה תוך כדי שינויים במבנה הבית.

מכתב המלצה

אלין, רצינו להגיד תודה!
אז ככה… קנינו דירה והחלתנו לשפץ קצת. את האמת, בהתחלה היו הרבה חששות לגבי האם בכלל כדאי לעשות עיצוב פנים. בדיעבד כל יום שעובר אנו מבינים שזה הדבר הכי נכון שעשינו. הבית נהיה הרבה יותר נוח, מסודר, מעוצב ויפה (לא נראה לי שבלעדיך זה יהיה קורה!).
תודה על כל החשיבה הנכונה, תודה על חיסכון הכספי, תודה על החדשנות והמקוריות, ובנוסף לכול, הוספנו לנו חברה טובה לחיים! 
תודה רבה לך ולצוות שלך!
אוהבים אותך!

wave