דירה למשפחה חמימה בסגנון נורדי כפרי

הדירה, אשר ממוקמת על הרי הכרמל עם נוף לים, מיועדת למשפחה שמאופיינת באהבה, תמיכה הדדית, אנושיות וחמימות. רצינו ליצור עבור המשפחה המקדימה עיצוב עוטף, מגן, חמים ונעים במיוחד.

גלריית תמונות
  • מיקום:

    חיפה, ליד הים

  • שטח:

    130 מ"ר

  • ייעוד:

    דירה למשפחה עם 2 בנות בוגרות

סגנון

אנחנו מאמינים שסגנון עיצובי אחד לא יכול לשרת תמיד את כל בני הבית. לכל אחד ואחת יש את העולם הוויזואלי האישי. ב-SDLAB אנחנו משלבים בין האהבות של כל בני הבית ומצליחים לתת לו מגע אישי ייחודי שכולם יצליחו להתחבר אליו. בדירה זו, הבנות התחברו לסגנון הנורדי החמים וההורים העדיפו את הסגנון הכפרי. לכן, שילבנו מספר סגנונות: נורדי, כפרי, נגיעות של עיצוב קלאסי והדובדבן שבקצפת – הוספת GLAM כי נשים כל כך יפות חייבות לגור בבית שמשדר יוקרה.

צבעוניות

הצבע שהוביל את הבית והיה הצבע העיקרי הוא הלבן השבור. הוא מאפיין את הסגנון הכפרי ונתן תחושה נעימה בבית. בכל חדר הוספנו צבעים שהדגישו את האישיות של מי שמתגורר בו. בחדר של ילדה אחת שילבנו גם צבעי מנטה ואפור ולילדה השנייה בחרנו לשלב צבעי ורוד עתיק ושחור. חדר השינה של ההורים זכה לנגיעות של טורקיז וחום והסלון קיבל בנוסף ללבן השבור גם את הבז' וצבע של ים עמוק (בין כחול לטורקיז). כך יצא שכל חדר קיבל אופי משלו שמתאים בדיוק למי שגר בו.

אקססוריז

ניגוד בין החומרים יוצר שכבה נוספת של רכות. ישנם פריטים רבים שנעים לגעת בהם ומוסיפים למרחב נינוחות ויזואלית ותחושתית. רצינו לשלב בין מראה יוקרתי בבית לבין חמימות ורכות ולכן הוספנו נקודות של זהב. השתמשנו בנברשות, מסגרות לתמונות ואלמנטים דקורטיביים על הקיר, במינון מדויק. אביזרים נוצצים יוצרים אווירה רומנטית מהודרת והם נבחרו בקפידה ובכמות הנכונה.

חלוקה לאזורים

הסלון שבדירה התאפיין כחלל ארוך ולכן חילקנו אותו לאזורים פונקציונליים. כל אזור עוצב לפי הרציונל שעמד מאחוריו. בתהליך בחרנו את הצורות, הצבעוניות והתאורה וכל זאת בצורה מדויקת. באזור של הטלוויזיה נבנה "חלון אנגלי" אשר גם נתן עוד מקומות אחסון וגם הוסיף מקומות ישיבה לאירוח. שולחן האוכל נפתח לאורך 3.5 מטר. השתמשנו במשרביות (מחיצות דקורטיביות המסתירות את מה שמאחוריהן באופן חלקי) כדי ליצור הפרדה ויזואלית בין המטבח לסלון. כך אנו מסתירים בלי להסתיר באמת.

לסיכום

כל אלמנט בבית נבחר תוך התחשבות במדע. בבית חמים אין מקום לקירות ריקים ולכן על הקירות בבית מופיעים אלמנטים שונים שמאפשרים לעין להתמקד עליהם, בלי תחושה של עומס. התוצאה הייתה בית נינוח למשפחה חמה עם המון אהבה ושמחה.

מכתב המלצה

חברים, אני רוצה להגיד תודה ענקית לסטודיו על הפרויקט שלנו. בפרויקט בנות הצליחו להגשים כל החלומות שלנו. היה מאוד נעים לעבוד עם אלין. כבר מפגישה הראשונה הרגשתי שפרויקט שלי זה גם פרויקט שלה. צללנו לתוכו לכמה חודשים של תכנון, חיפוש ישמחה רבה שסוף סוף מצאנו מה שחיפשנו. כי כל אדם במשפחה רצה משהוא משלו בחדר שלו. וכל אחד חשב אחרת על אזורים משוטפים כגון סלון, פינת אוכל. היה מאוד חשוב לחשוב על כל דבר, לתכנן כל דבר, ולעצב הכל בצורה יפה ופרקטית. המכנה המשותף הזה מצאנו בעזרת מקצועיות וראיה מיוחדת של אלין. כך שבסוף כולנו נשארנו מאוד מרוצים.
ועוד דבר חשוב: זה היה פרויקט כל כך מעניין שכל אחד מהמשפחה הרגיש גם "מעצב בקטנה". למדנו המון מהסברים של אלין (כי היא מורה לעיצוב, אין מה לעשות))). הסתבר שזה בכלל לא קל – להגיע ליופי המושלם, לחמימות מדהימה והקסם המיוחד, שקרצינו לראות בבית שלנו. בהצלחה, יקרים שלי! שיהיה לכם הרבה פרויקטים מעניינים!

wave